اسکوتر برقی، به عنوان یک وسیله حمل و نقل و یک وسیله تفریحی، از آنجا که در مسیر های مختلف و پر آسیبی مورد استفاده قرار میگیرد در انتخاب آن خیلی با اهمیت است تا نمونه ای از این دسته اسکوتر به دست مشتری برسد که دارای ترانزیستورهای قوی و با کیفیت باشد.

 و از آنجا که تعداد زیادی ترانزیستور در مدل های ۳ برد به کار رفته لذا کیفیت این قطعات و سایر قطعات الکترونیکی دیگر در قیمت اسکوتر برقی تاثیر بسیار زیادی میگذارد زیرا تنها برای مثال قیمت ترانزیستور های موجود در اسکوتر های اسمارت موجود در بازار از ۵۰۰ تومان تا ۱۰ هزار تومان بوده در صورتی که در بسیاری از اسکوتر های متقلبانه موجود در بازار در آنها از ترانزیستور ها و قطعات الکترونیکی ارزان قیمت استفاده شده که متاسفانه این اسکوتر های کم کیفیت در حال حاضر نیز به قیمت اسکوتر های اصلی به فروش میرسند.

از همین رو، این دسته اسکوتر های تقلبی خوش بر و رو، غالبا با گارانتی های مشروط و سخت گیرانه ای و یا حتی بدون گارانتی در بازار عرضه میشوند و این دسته تجربیات باعث بالا رفتن اهمیت انتخاب برند معتبر اسکوتر برقی میشود.


 لذا اسکوتر های اصلی برند اسمارت بالانس ویل تنها در یکی از ۲۰ کمپانی تولید کننده اسکوتر برقی شهر شنزن (چین)،تولید میشوند به طوریکه این برند مطمئن را در سرتاسر ایران آن هم فقط با گارانتی معتبر شرکت ولتیران میتوان به آسانی تهیه نمود.