این روزها افراد زیادی به خرید اسکوتر هوشمند علاقه نشون داده اند، اما موارد مهمی هست که اشخاص قبل از خرید اسکوتر در نظر دارند مواردی مانند برند بودن مارک دستگاه، گارانتی آن و ... اما در ایران نیز برند اسمارت بالانس ویل توانسته است جایگاه خوبی در زمینه اسکوتر های برقی پیدا کند که همچنین با همکاری گارانتی ولتیران خدمات پس از فروش خود را ارائه می دهد.



گارانتی ولتیران چقدر قدمت دارد و چقدر معتبر است؟


در حال حاضر شرکت ولتیران به عنوان یک شرکت فعال در حوزه خدمات الکترونیکی و طراحی برد های ۳ تا ۵ لایه برای سازمانها و ارگانهای مختلف فعالیت میکند که یکی از اصلی ترین خدمات این مجموعه ارائه گارانتی فوق العاده معتبر و بی قید شرط برای محصولات آسیب پذیر و بسیار پیچیده ی اسکوتر برقی است.


 تمامی محصولاتی که توسط این شرکت در سراسر ایران ضمانت میشوند در وحله اول دارای گرید کیفیتی بسیار عالی در بین سایر برند های مونتاژی و با اسامی و برند های متفرقه (که در کارخانجات مونتاژ کاری اسمارت بالانس ویل مونتاژ و نامگذاری میشوند) میباشند، چرا که این شرکت موظف است بدون قید و شرط اسکوتر برقی تعداد بیشماری از مشتریان را گارانتی نماید از همین منظور تنها مسئولیت گارانتی محصولات با گرید کیفی عالی را پذیرفته و با پشتیبانی بسیار عالی خود از هرگونه خرابی احتمالی در محصولات “اسکوتر برقی اسمارت بالانس” حمایت و پشتییانی مینماید. به همین منظور اسکوتر برقی اسمارت بالانس در هر کجای ایران که با گارانتی ولتیران عرضه و پشتیبانی شوند به این معنی بوده که هم جز رده بندی کیفی بالا در محصولات اسکوتر اسمارت بوده و هم میتوان بدون نگرانی از هر نوع مشکل و خرابی و با آسودگی خاطر از اسکوتر برقی خود در طولانی مدت استفاده کرد.