این بار مقاله جالب تری برای شما در این وبلاگ آماده کرده ایم و شاید برای شما نیز سوال باشید اسکوترهای هوشمند در کشورهای دیگر چه قوانینی دارند؟

زمانی که مدت زمانی از ورود اسکوتر اسمارت برای کمک به زندگی افراد می گذرد و بعد گذشت از زمانی استفاده از آن رایج می شود، با این استقبال عمومی قوانینی هم برای درست تر استفاده کردن در جامعه های متفاوت وضع می شود.اسکوتر برقی علی رغم ظاهر ساده ای که دارد، کمک بسیار زیادی در زندگی افراد بوده است و کاربردهای زیادی در زندگی ما می تواند داشته باشد. از این وسیله هم میتوان برای تفریح و گشت و گذار بی دردسر استفاده کرد، هم برای خرید کردن و جابه جایی وسایل خریداری شده.

جابه جایی با این دستگاه راحت و سریع اتفاق می افتد و بسیار کم هزینه خواهد بود. این وسیله برای دوستدارهای محیط زیست، برای کمتر کردن ترافیک که امروزه یکی از معزل های حل نشدنی تبدیل شده، راه حلی بسار مناسب است.در کشورهای پیشرفته ای مانند ایالت آمریکا، هنگ کنگ و کالیفرنیا قوانین سفت و سختی برای تردد اسکوترها وضع شده است.اغلب این کشورها یا به طور کل تردد این وسیله ورزشی را در خیابان های شهر ممنوع اعلام کرده یا عبور آنها را مستلزم داشتن کلاه ایمنی کرده اند.

این کشورها اعتقاد دارند وجود این اسکوترها در سطح شهر و خیابان ها با وجود ماشین و سایر وسایل نقلیه خطراتی را به همرا دارد به خصوص برای کاربران اسکوتر برقی . کنترل کردن اسکوتر برقی ها که وسیله ای نقلیه است که قادر به خودش نیست و نا به هنگام اختیار کنترل وسیله از دست راننده خودرو خارج می شود و کنترل آن کاری غیر ممکن است و چون کاربر اسکوتر تقریبا بدون محافظی ایمن مشغول سواری است، احتمال به خطر افتادن جان کاربر بسیار زیاد خواهد بود.

کاربران به راحتی می توانند با استفاده از کلاه ایمنی سلامتی خود را حفظ کرده و بعد از آن کمک بزرگی در سالم نگه داشتن محیط اطراف زندگی خود کنند.اسکوتر سواران باید به یاد داشته باشند، سرعتی که این دستگاه می تواند ارائه دهد از 15 تا 20 کیلومتر متغیر بوده که میزان سرعت بنا به مدل انتخابی کاربر متفاوت است.

با فشار دادن پاهای خود بر روی اسکوتر میتوانید به راحتی سرعت دستگاه خود را کم یا زیاد کنید. فقط به یاد داشته باشید که این دستگاه کاملا هوشمند بوده و با کوچکترین اشاره ای از جانب پاهایتان عکس العمل نشان می دهد.بهتر است اول در پارکها و مناطقی که میزان آسیب دیدگی شما به حداقل میرسد، شروع به تمرین کرده و سپس بعد از حرفه ای شدنتان از این دستگاه در مکان های دیگر استفاده کنید.

جهت اطلاع از قیمت اسکوتر برقی در ایران و قیمت اسکوتر بچه گانه به فروشگاه اینترنتی ترانزو به نشانی www.teranzo.com بروید.