در این پست از وبلاگ قصد داریم در مورد امکانات اسکوتر هوشمند شیائومی توضیحاتی را داشته باشیم

تصور اینکه پیاده روی یا گشت و گذار در پارک ها و خیابان ها با کمک وسیله کوچک و راحت انجام شود، بسیار سخت بود و امکان دسترسی به این تصور امروزه با تولید دستگاه هایی پیشرفته مانند اسکوتر برقی، هاوربرد و ... به راحتی انجام می شوند.نسل جدید اسکوترهای برقی با نسل های قدیم آن مانند مدل های segway تفاوت زیادی دارند. اسکوترهای شیائومی نسل جدید اسکوترها هستند و کاربران برای یادگیری این اسمارت اسکوتر به مدت زمان زیادی احتیاج ندارند و کافی است 33 دقیقه برای این محصول زمان بگذارند.

برای استفاده از این دستگاه در ابتدا باید ایستادن روی آن و حفظ تعادل را تمرین کنید، البته این کار به دلیل هوشمند بودن دستگاه بسیار آسان است و کار مشکلی نخواهید داشت.بعد از اینکه توانستید تعادل خود را حفظ کنید، می توانید به جلو و عقب رفتن را نیز آموزش ببینید. برای حرکت به سمت جلو یا عقب فقط کافی است کمی به سمتی که می خواهید حرکت کنید خم شوید.

خم شدن به معنی 45 درجه دولا کردن کمر نیست و فقط کافی است مقداری به سمت جلو متمایل شوید و به پدال های تعبیه شده بر روی دستگاه فشار بیاورید.اسکوتر شیائومی برخلاف سایر اسکوترهای معمولی دارای دسته می باشد که کنترل و حرکت را با آن راحت تر می کند.برای راحتی بیشتر شما اهرامی بین پاها تعبیه شده است که با حرکت دادن فشار آوردن بر این اهرم می توانید حرکت کنید.

هر چه این کار را بیشتر انجام دهید، سرعت دستگاه بالا خواهد رفت و به هر جهتی که بخواهید حرکت خواهد کرد. نهایت سرعتی که این دستگاه می توانید در اختیار کاربران خود قرار دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.نهایت سرعتی که این دستگاه می تواند به کاربر خود ارئه دهد 16 کیلومتر در ساعت است که البته باید در زمان استفاده از این سرعت احتیاط زیادی کرد.

برای چرخیدن با این دستگاه باید از دسته های آن کمک گرفت و سرعت را به حداقل رساند. همان طور که می دانید اسکوترهای برقی قابلیت شارژ دارند و برای اینکه باتری این دستگاه به طور کامل شارژ شود باید به مدت 4 ساعت به برق وصل شود.اگر این دستگاه به طور کامل شارژ شود تا حداکثر مسافت 22 کیلومتر میتوان از این وسیله استفاده کرد. از دیگر امکانات این اسکوتر شیائومی آن است که به راحتی روی سطوح صاف و حتی تا 15 درجه شیب نیز میتوان از آن استفاده و سواری دلچسبی را تجربه کرد.

برای رفاه کاربران بر روی این دستگاه چراغ های LED تعبیه شده است که علاوه بر زیبایی، دید را در شب بهتر کرده و از وجود آمدن مشکل و خطری جلوگیری می کند.این اسکوتر دارای استاندارد ip54 بوده و ضد آب می باشد که کاربر می تواند در باران یا در گل و لای خیابان از دستگاه استفاده کند. در هر سن و سالی که باشید حتی کودکان و افراد مسن می توانند از این دستگاه استفاده کنند و از سواری دستگاه لذت ببرند.

برای اینکه بتوانید با اسکوتر بهتر سواری کنید، باید بین خود و دستگاه فاصله ای نبینید و با آن یکی شوید. اگر باور کنید که اسکوتر تحت اختیار شماست به محض فکر به جهتی خاص به همان جهت حرکت خواهید کرد و می توانید سواری دلچسبی را تجربه کنید.همان طور که گفته شد از این اسکوتر در شیب هایی تا 15 درجه نیز میتوان استفاده کرد و برای گذر کردن از مسیرهای پر شیبی که معمولا به کمر فشار می آورند، میتوان از این وسیله استفاده کرد و این کار را به راحتی انجام داد.

در مسیر برگشت از شیب حواستان باشد تا با سرعت زیادی حرکت نکنید، زیرا ممکن است زمین بخورید و دچار مشکل شوید. اسکوترهای شیائومی دارای بدنه های با کیفیتی هستند که معمولا در صنایع هوایی استفاده می شوند و استقامت بالایی دارند و می تواند وزن زیادی را تحمل کنند.بر روی اسکوتر نمایشگری به جهت نشان دادن میزان باتری دستگاه تعبیه شده که کاربر را از میزان باتری مطلع می کند.

یکی از دیگر از امکانات این اسکوتر داشتن بلوتوث است که کاربر از طریق آن به راحتی میتواند اپلیکیشنی بر روی موبایل خود فعال و امکانات اسکوتر را فعال تر کند.با کمک این اپلیکیشن می توانید رنگ چراغها را به دلخواه عوض کرده و حتی سرعت دستگاه را نیز تغییر دهید و به طور مثال می توانید حداکثر سرعتی که دوست دارید اسکوتر با آن حرکت کند را تعیین کنید.

از قابلیت های دیگر این اپلیکیشن قفل کردن اسکوتر است. همان طور که سایر دستگاه های جابه جایی مانند موتورسیکلت، ماشین و ... را به نحوی قفل می کنیم تا از آن محافظت کنیم، این دستگاه را نیز می توانیم با کمک اپلیکیشن قفل کنیم و مانع دزدیده شدنش شویم.زمانی که از طیق اپلیکیشن دستگاه را قفل کنید شخص دیگری نمی تواند دستگاه را روشن کند و شما از طریق گوشی همراه و

آلارمی که به شما میدهد متوجه این دزدی خواهید شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکوترهای برقی شیائومی و دانلود لیست قیمت اسکوتر ها به آدرس

http://www.teranzo.com/smartscooter

مراجعه نمایید.