شاید برای شما هم سوال باشد منظور از بولوتوث در اسکوترهای برقی چیست

نسل قدیمی اسکوترهای برقی فقط برای کودکان کاربرد داشت در صورتی که اسمارت بالانس ویل یا همان اسکوتر های برقی با تغییراتی بزرگ برای اکثر سنین از 10 تا 40 سال نیز قابل استفاده شده اند.بدنه این دستگاه ها از آلومنیوم مقاوم ساخته شده است که این امکان را به کاربران می دهد تا اگر در بین وزن 30 تا 120 کیلوگرم هستند به راحتی بتوانند از این اسکوترها بدون اینکه مشکلی برایشان پیش آید استفاده کنند.

اسکوتر های برقی مانند ظاهر ساده خود، به راحتی شخص میتواند از این دستگاه به راحتی در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه میتواند به راحتی از این وسیله سواری بگیرد.از این دستگاه می توانید به راحتی در اکثر پارک ها، فروشگاه ها یا حتی برای عبور و مرور و رسیدن به محل کارتان استفاده کنید.برای اینکه این محصول طرفداران بیشتری پیدا کند، طراحان وسایل ورزشی تفریحی لوازم جانبی متعددی برای این دستگاه طراحی کرده اند که به جذابیت زیاد این دستگاه افزوده است.

بلوتوث، ریموت و اسپیکر از جمله این لوازم جانبی ها هستند که به راحتی ما در استفاده از اسکوتر برقی کمک میکنند. برای استفاده و سواری گرفتن از اسکوتر برقی فقط کافیست برای بار اولی که می خواهید از این دستگاه استفاده کنید از شخص دیگری یا تکیه گاه محکمی کمک بگیرید تا بتوانید تعادلتان را حفظ کنید .بعد اول پای راستان را به آرامی از پشت دستگاه روی پدال های روی بدنه دستگاه نزدیک چرخ ها بگذارید و بعد از اینکه توانستید تعادلتان را حفظ کنید، پای چپتان را را روی دستگاه بگذارید.همانطور که می دانید اسمارت بالانس ویل یک دستگاه کاملا هوشمند است و با کوچکترین حرکت از جانب شما از خود عکس العمل نشان می دهد.

ریموت برای روشن و خاموش کردن و زیاد و کم کردن سرعت این دستگاه طراحی شده است و با وجود بلوتوث داخل دستگاه این امکان به کاربر داده میشود تا بتواند از طریق تلفن همراه خود هر آهنگی که دوست دارد را به راحتی به دستگاه انتقال دهد و توسط اسپیکرهای تعبیه شده روی دستگاه با صدای بلند و واضحی گوش دهد و از آن لذت ببرد. برای یادگیری هر چه راحت تر شما فیلمی هم برای آموزش استفاده از ریموت و بلوتوث اسکوتر برقی برای شما گذاشته ایم تا شما به راحتی بتوانید از این وسایل جانبی استفاده کنید.

جهت خرید اسکوتر برقی دیجی کالا می توانید به به فروشگاه اینترنتی ترانزو مراجعه نمایید.