اسکوتر برقی وسیله‌ایست برای طی‌کردن مسافت‌های کوتاه محلی با کمترین هزینه و کمترین میزان تولید آلاینده‌های زیست محیطی. به علاوه این وسیله به توجه به مکانیزم راهبری‌اش علاوه بر هیجان و تفریح باعث تقویت عضلات مچ و ساق پا می‌شود. حالا اگر قصد خرید یکی از این اسکوترهای تازه مد شده را برای خود یا فرزند کوچکتان دارید و راهنمای خرید اسکوتر برقی چی را هم خوانده‌اید و با خودتان می‌پرسید ” اسکوتر برقی چی بخریم ” این مطلب را بخوانید. راستی یادگیری راه رفتن با این وسیله حتی برای کوچکترها خیلی آسان است و فقط ۱۵ دقیقه زمان می‌برد.

اسکوتر برقی چی بخریم

اسکوتر برقی یا اسمارت بالانس با برندهایی چون فالکون، نیو پاور، ویلز، ناین بات، ایر ویل، کیپ فیت، شیائومی و … در ایران عرضه می‌شوند. اکثر این برندها و اسکوترهایشان چینی هستند. من بر اساس کارایی و قیمت سه مدل اسکوتر برقی در سه رنج قیمتی را به شما پیشنهاد می‌کنم.

اسکوتر برقی حدود یک میلیون تومان

پیشنهاد من برای این بازه قیمتی اسمارت بالانس ویلز مدل R2 2016 است. این مدل ۱۰کیلوگرم وزن دارد و تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. زیر دو ساعت شارژ می‌شود و مسافتی در حدود ۲۰ کیلومتر را با سرعت ۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌رود. این دستگاه که در ۵ رنگ مختلف عرضه شده دارای چراغ ال ای دی بوده و قابلیت طی‌کردن شیب تا حداکثر ۱۵ درجه را دارد. قیمت این اسکوتر در بازار۱۲۰۰۰۰۰تومان است اما فعلا دیجی کالا آن را ۸۳۹۰۰۰تومان می‌فروشد.

اسکوتر هوشمند حدود دو میلیون تومان

اسکوتر برقی تایوانی TW3 هم وزن مدل بالایی است و مثل آن شارژ می‌شود و راه می‌رود با این تفاوت که قابلیت تحمل وزن تا ۱۴۰ کیلوگرم را دارد. این دستگاه شیب تا ۳۰ درجه را طی می‌کند و دارای اسپیکر بلوتوث هم هست. اگر می‌خواهید هنگام راه رفتن در خیابان موزیک هم گوش بدهید می‌توانید با پرداخت مبلغ ۱۷۵۶۰۰۰تومان به خواسته‌تان برسید. البته این قیمت ویژه دیجی کالاست و این اسکوتر در بازار ۲۱۹۰۰۰۰تومان فروخته می‌شود. این دستگاه فقط در رنگ آبی موجود است.

اسکوتر برقی حدود سه میلیون تومان

اسکوتر برقی ناین بات مدل مینی پرو که توسط شیائومی تولید می‌شود دارای یک دسته برای حفظ تعادل بیشتر هنگام سواری است و بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم دارد. مینی پرو به خاطر دارابودن استاندارد IP54 ضد آب است و می‌شود در روزهای بارانی هم از آن استفاده کرد. این دستگاه که شکل ظاهری‌اش به خاطر همان دسته با باقی اسکوترها متفاوت است تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و با یک بار شارژ کامل مسافتی ۳۰ کیلومتری را با سرعت ۱۸ کیلومتر در ساعت می‌رود. ناین بات مینی پرو در بازار ۳۴۰۰۰۰۰تومان است اما دیجی کالا فعلا آن را ۳۰۰۰۰۰۰تومان می‌فروشد. این اسکوتر در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را هم دارد.

دلیل پیشنهاد دیجی کالا برای خرید اسکوتر به خاطر تخفیف مناسب این فروشگاه اینترنتی بر روی محصولاتش است. اگر قصد خرید از دیجی کالا را ندارید می‌توانید برای خرید اسکوتر به مغازه‌های فروش اسباب بازی و لوازم سرگرمی و ورزشی و یا بعضی مغازه‌های فروش محصولات کامپیوتری در مجتمع پایتخت تهران و یا بازار موبایل ایران بروید.

اگر تجربه ای از کارکردن با اسکوتر هوشمند دارید و یا مدل خوبی را می‌شناسید که می‌شود به خوانندگان چی پیشنهاد داد حتما پایین این صفحه بنویسید.