قاب اسکوتر برقی برای مدل های مختلف اسکوتر در بازار فرق میکند ولی عموما” اسکوترهای 6.5 اینچ و 8.5 اینچ و 10″ اگر مدل خاصی نباشد به هم میخورند.قاب اسکوتر برقی از جنس پلاستیک مستحکم ABS میباشند که بستگی به نوع اسکوتر و مدل آن دارای رنگبندی و سایز های مختلف میباشد.برای تعویض قاب اسکوتر خودتان نیز میتوانید این کار را انجام دهید به شرط اینکه با حوصله این کار را انجام دهید.قبل از اینکه قاب را باز کنید چند تا عکس از اسکوتر در مراحل مختلف باز کردن اسکوتر بگیرید.

انواع قاب اسکوتر هوشمند:
برای اینکه قاب اسکوتر خود را تعویض نمایید لازم است ابتدا مدل اسکوتر خود را بدانید . اینکه اسکوتر شما چند اینچ میباشد و یا اینکه برند اسکوتر شما چیست . البته اگر این اطلاعات را نمیدانید کافیست عکس اسکوتر خود را برای ما ارسال کنید تا نوع قاب اسکوتر شما را مشخص نماییم .
علت تعویض قاب اسکوتر:
برای تعویض قاب اسکوتر دلایل مختلفی از جمله شکستگی قاب اسکوتر و یا اینکه میخواهید رنگ و یا مدل قاب تغییر کنند باعث تعویض قاب اسکوتر برقی خواهد شد.البته توجه داشته باشید قاب ها در مدل های مختلف و رنگبندی در بازار موجود میباشد برای همین منظور حتما” قبل از خرید قاب عکس اسکوتر را ارسال کنید تا مشخص شود قابی که میخواهید موجود باشد .