دنیای اسکوتر: معرفی جدیدترین اسکوترهای برقی و هوشمند

دنیای اسکوتر دریجه ای رو به تکنولوژی های نوین

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

اسکوتر چیست؟

 در تغریف اسکوتر می تون گفت از کلمه اسکوت مشتق شده است به معنی، سر خوردن ، لیز خوردن, سریع رفتن, حرکت با سرعت میباشد


در سال های اخیر همراه با عرضه شدن وسایل جدید دو چرخ و مخصوصا آن دسته که  مجهز به موتور الکتریکی و سوختی هستند،  نمونه های سبک و کم حجم  و کم جا و قابل حمل را در دسته اسکوترها می دهند.


در حال حاضر واژه اسکوتر برای ان دسته از جابجا کننده های انفردای که موتور الکتریکی دارند بکار برده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رامین براتی

چگونه شاسی اسمارت اسکوت ها را تعویض کنیم؟

اسکوترهای برقی نیازی به سوخت های فسیلی ندارند و به وسیله شارژ برقی به حرکت در می آیند و این روزها طرفداران زیادی در سراسر دنیا برای خود پیدا کرده اند. با زیاد شدن تعداد طرفداران این دستگاه رقابت برای تولید و فروش آنها نیز زیاد شده است.زمانی که رقابت بین تولیدکنندگان زیاد شود، افراد سعی دارند دستگاه ارزان تری را به بازار عرضه کرده تا خریداران بیشتری را به سمت خود جلب کنند و معمولا در این زمان اجناس بی کیفیتی دست مصرف کنندگان می رسد و اسکوترهایی با قدرت کم، جنس بدنه بی کیفیت در بازار موجود می شوند و مشکلات آنها پس از خرید مصرف کنندگان تازه شروع می شود.


اغلب خرابی اسکوترها در قسمت باتری یا شاسی دستگاه است که در این مقاله می خواهیم نحوه تعویض شاسی را آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی در خانه خودتان این کار را انجام دهید و نیازی رفتن به تعمیرگاه نداشته باشید.اسکوتر را روبه روی خود قرار دهید، اگر با دقت نگاه کنید زیر قاب و باتری اسکوتر، شاسی فلزی با جنس آلومینیوم مقاوم قرار دارد.این شاسی فلزی نیز دو قطعه دارد که از طریق لوله فلزی بین دو پایه متصل شده و حالت فنری به دستگاه می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رامین براتی

۵ کاربرد جالب اسکوترهای برقی

در این پست قصد داریم ۵ کاربرد جالب اسکوتر برقی ها را برای شما توضیح دهیم:

 

۱- جایگزین مناسب برای تاکسی و ماشین به هنگام خرید:

همه ما روزانه حداقل یک مرتبه برای خرید وسائل خانه از منزل به بیرون می رویم که این امر بعضی مواقع از جهاتی خسته کننده می باشد وجود ترافیک در شهر یکی از عوامل اذیتت کننده می باشد. اما بد نیست بدانید در بسیاری از کشورها اسکوترهای هوشمند بدین منظور جایگزین شده است و افراد در تمام رده های سنی از آن ها استفاده میکنند.

 

۲- استفاده در کارخانه های بزرگ و وسیع:

یکی دیگر از استفاده های اسکوترهای هوشمند در کارخانه ها می باشد. وجود اسمارت اسکوتر ها در کارخانه ها کمک شایانی در کاهش اتلاف وقت می نماید. برای مثال کارگر یا کارمندی را در نظر بگیرید که میخواهد فاصله دو یا سه کلیومتری را از سوله یا ساختمانی به سوله یا ساختمان دیگر کارخانه برود بدون وجود اسمارت اسکوتر حداقل این رفت آمد ۱۰۰ دقیقه زمان آن فرد را میگیرد در صورتی که با اسکوترهای هوشمند در کمتر از دقیقه شخص جابجا می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رامین براتی

اسکوتر هوشمند برقی با یک باتری چند منظوره و کاملا قابل حمل

ایموتور (Immotor) یک استارتاپ کالیفرنیایی است که توسط موسس کمپانی Mophie، دنیل هوانگ (Daniel Huang) راه اندازی شده است. این شرکت به دنبال راه حل های عملی جدید برای سیستم های حمل و نقل شهری است. اسکوتر تاشوی برقیGo این کمپانی به راحتی می تواند تا شعاع ۲۰ مایلی (۳۲ کیلومتر) در اطراف مراکز شهرها و یا در حومه آن به گشت و گذار بپردازد.

از این اسکوتر سه حالته می توان به عنوان یک محرک برقی نیز کمک گرفت. این وسیله نقلیه کوچک با استفاده از یک بسته باتری دوگانه، نه تنها می تواند به عنوان یک اسکوتر برای سفرهای  درون شهری مورد استفاده قرار گیرد، بلکه قادر است تا لپ تاپ، گوشی هوشمند و دیگر گجت هایی که نیاز به شارژ دارند را راه اندازی کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رامین براتی